מצעד השישייה – תקלות אינסטלציה בפתח תקווה

בעיות אינסטלציה עלולות לצוץ ברגעים הכי לא צפויים. בעוד שבעיות מסוימות מגיעות עם התיישנות של מתקנים או בלאי רגיל של ציוד אינסטלציה, אחרות עשויות להיגרם על ידי אופן השימוש והתחזוקה של מערכות מסוימות. אספנו 8 תקלות אינסטלציה בפתח תקווה כדי שיהיה לכם מושג איך להתמודד איתן, לפחות עד שיגיע איש מקצוע שיוכל לספק לכם פתרון מלא.

  • ברזים מטפטפים

ברזים מטפטפים יכולים להיות מעצבנים, בעיקר בלילה, אבל הם בעיקר מבזבזים משאב טבע יקר וכסף. טפטופים יכולים לנבוע ממכונת כביסה בלויה או גומייה שניתן להחליף בקלות, אך במקרים אחרים, מקור הבעיה הוא קורוזיה או התקנה לקויה של הברז.

זיהיתם ברז מטפטף?  אם יש לכם ידיים טובות ומנוסות, תוכלו לבדוק האם מדובר בגומייה שצריך להחליף או בהתקנה לקויה של הברז. במקרה של קורוזיה צריך להחליף את הברז. אם יש לכם ספק באשר ליכולתכם להתמודד עם הבעיה, כדאי שתזמינו איש מקצוע שיאבחן את הבעיה ויוכל לספק פרון מהיר ויעיל.

  • צינורות דולפים

צנרת דולפת יכולה לנבוע מסיבות שונות. העיקריות שבהן כוללות סתימות עקשניות, הנחת צנרת באופן לקוי, קורוזיה בצנרת, פגיעה בזווית הצנרת או בחיבורים של הצנרת, אטמים סדוקים, צנרת סדוקה, לחץ מים גבוה מידי ועוד.

לא משנה מה גורם לצנרת שלכם לדלוף, הבעיה הזו צריכה להיפתר כמה שיותר מהר!  ככל שמתעלמים מצינורות דולפים לאורך זמן, כך הם עלולים לגרום לנזק רב יותר – גם למערכת האינסטלציה וגם למבנה. 

  • דליפה באסלה

מים שלא מפסיקים לזרום מהניאגרה לאסלה עלולים לבזבז עד 200 ליטר ביום! זה נתון מטורף, ולכן חשוב לדעת שנזילה של מים באסלה היא נזילה של כסף מהכיס.

הסיבות שעלולות לגרום לדליפה באסלה כוללות בעיות בצינור המילוי, אטמי דש או שסתומי שטיפה שחוקים, שרשראות דש בגודל לא מתאים, ידיות אסלה שחוקות, גומיות בלויות ועוד.

אם זיהיתם דליפה באסלה, כדאי שתבדקו את תקינות הגומייה בניאגרה. לפעמים החלפת הגומייה פותרת לבדה את הבעיה. בכל מקרה שאינכם מצליחים להבין את מקור הבעיה ולפתור אותה באופן יעיל ועמיד, מומלץ לפנות לאיש מקצוע.

  • לחץ מים נמוך

לחץ מים חלש יכול להפוך את כל השימוש במערכת האינסטלציה למאתגרת במיוחד. לעתים קרובות, לחץ מים נמוך הוא סימפטום לבעיות אינסטלציה גדולות יותר, כמו קורוזיה בצנרת, נזילות מים נסתרות, סתימות בצנרת הביוב או בניקוז וקווי ביוב סדוקים או חסומים. כדי לפתור את בעיית לחץ המים מומלץ לפנות לאיש מקצוע שיבחן מה מקור הבעיה וכיצד ניתן להגדיל את לחץ המים לרמה בטוחה שתאפשר שימוש יעיל ומהנה במערכת האינסטלציה.

שרברב מתקן כיור

  • ניקוז איטי או חסום

בעיות ניקוז עלולות לגרום לסכנות בריאותיות ואפילו לאסונות צנרת אם לא מטפלים בהן במהירות!

באופן כללי, ניקוז איטי או סתום אחד בבית מעיד על בעיה מקומית. בדרך כלל, סתימות ניקוז במקלחת לדוגמה קורות מכיוון ששיער, סבון וחפצים זרים אחרים הצטברו בניקוז עם הזמן. ניקוי ניקוז שגרתי יכול להיות הפתרון האידיאלי לטיפול בבעיה זו.

לעומת זאת, ניקוז איטי או סתום במספר מוקדים מהווה דגל אדום שעשוי להעיד על התמודדות עם בעיות בקו ביוב. כדי למנוע הצפה של הביוב בבית, מומלץ לפנות בהקדם לאיש מקצוע שיבחן את מערכת הביוב והניקוז כולה, ינקה אותה ויבטיח את תקינותה.

  • בעיות בדוד המים

מים חמים הם הכרח בכל בית. בדרך כלל, בעיות בדוד המים נגרמות כתוצאה מבעיות כמו כשלים בגופי החימום, קורוזיה או הצטברות משקעים במערכות, חיבורי חשמל רופפים או שבורים, התקנה לא נכונה של הדוד או מערכת שאינה מתאימה ואינה מסוגלת לתמוך בצורכי הבית.

לסיכום,

החדשות הטובות הן, שלכל תקלות אינסטלציה בפתח תקווה ניתן לתת מענה מקצועי ויעיל. כמו כן, על ידי בדיקה תקופתית של מערכות האינסטלציה ניתן למנוע את התקלות הללו, לחזות אותן או לתקן בקלות לפני שהן הופכות לבעיה מרכזית. 

היו מודעים לרמזים שהצנרת שלכם עשויה לתת לכם לבעיות פוטנציאליות ותקלות אינסטלציה בפתח תקווה. כאשר אתם צריכים עזרה, אל תפנו לחובבנים, והיעזרו רק באינסטלטור מוסמך ומיומן.




תפריט נגישות

×
תוכן עניינים

אינסטלטור צדיק ובזמן.

השאירו פרטים או התקשרו ואחזור אליכם במהירות