אינסטלטור בתל מונד

אנו לשרותך עם מחויבות לשרות, מקצועיות ומחיר הוגן ללא תחרות

זמינות 7\24 והגעה תוך 30 דק' עם ציוד טכנולוגי מתקדם

זמינות 24/7
0
לקוחות מרוצים
0
שנות ניסיון
0
מחוייבות ואמינות
0 %

אינסטלטור – שרברב הוא בעל מקצוע מוסמך לעסוק בהתקנת מערכות מים וצנרת. בנוסף לכך הוא גם האחראי לתפעל מערכות אלה ולוודא את תקינותן. בשונה ממה שניתן לשער, התעסקות בצנרת המים ללא תעודת שרברב מוסמך מהווה סיכון בדיוק כמו שהתעסקות ברשת החשמל אסורה ללא תעודת חשמלאי מוסמך. הסיבה לכך היא שכל התעסקות שאינה מקצועית בצנרת עלולה לגרום לנזק חמור לאורך זמן, לעיתים בלתי הפיך ואף לסכן חיי אדם, תכולת מבנה ואת המבנה עצמו. 

אינסטלטורים בתל מונד

אינסטלטור בתל מונד עשוי להיות מועסק דרך חברה קבלנית המתמחה בשירותי שרברבות או כעצמאי. לרוב, עובדי הקבלן מועסקים דרך חברה לצורך עבודות אינסטלציה עבור התעשייה ומגזר הבנייה. אינסטלטורים העובדים בתחום הבנייה יודעים כיצד לקרוא סכמות הנדסיות ולהתקין לפיהן מערכות צנרת מים וביוב ביתיות או עירוניות כשההבדל העיקרי ביניהן הוא קוטר הצינורות. 

אינסטלטור בתל מונד העוסק בתיקון, אחזקת והתקנת מערכות מים וביוב ידע להתמחות בתחומים הבאים:

התקנת צנרת מים – בין אם יש צורך בהחלפת מערכת ישנה לחדשה יותר, התקנת מערכת חדשה לחלוטין בעקבות שיפוץ בבית או הוצאת צנרת אל מרפסת או החצר, אינסטלטור בעל ניסיון ידע לבצע עבודה זו בצורה איכותית ומהירה.

תיקון מערכות ביוב – זה נחשב כמקצוע נפרד העובד בעיקר עם המגזר העסקי כגון מבני ציבור, עיריות ומפעלים כיוון שטיפול בדליפות או סתימות במערכות ביוב מצריכות מכשור מתקדם, משאיות הנקראות ביוביות ומצלמות רובוטיות המסוגלות לצלם את תוואי מערכת הביוב ולאתר את מקור הדליפה לצורך טיפול ומיפוי.

פתיחת סתימות – מערכות ביוב נוטות להיסתם בעקבות לכלוך שאינו מתמוסס במים הנזרק לאסלה כמו מגבוני בד חד פעמיים או שאריות מזון ואריזות מזון הנזרקים אל הכיור ונשטפים אל המים ובכך מצטברת שכבת לכלוך ושומן שמגבילה את זרימת המים ויוצרת סתימה.

תיקון נזילות – נזילה בצנרת המים עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך למבנה. אפילו סדק מזערי היוצר טפטוף וצובר לחות בתוך הקיר או מתחת לרצפה לאורך זמן גורם לרטיבות ביסודות, להיחלשותן ויצירת סכנה לעמידות המבנה. מעבר לכך, שינה בחדר הסובל מנזילת מים ומלחות מוגברת אינה בריאה ויכולה ליצור עובש בקירות דבר שמוביל לקשיי נשימה ובצקת בריאות. גם בהיווצרות החשד הקטן ביותר שניתן להבחין בו כדאי להזמין אינסטלטור שיבצע בדיקה לאיתור ותיקון נזילות.

התקנת ציוד קצה – בנוסף למערכת הביוב או הצנרת, אינסטלטורים מתמחים גם בהתקנה של של ציוד קצה כמו אסלות, כיורים וברזים.

התקנת ותיקון מערכות דודי שמש וחשמל – גם דודי שמש וחשמל נמצאים תחת אחריותו של אינסטלטור במידה והוא מוכשר לכך או בידיו תעודת חשמלאי מוסמך ולכן במקרה של נזילה, סתימה או פגיעה בגוף החימום יש להשתמש בשירותיו של אינסטלטור מקצועי לטיפול בכל בעייה בתחום זה.

אינסטלטור מקצועי בתל מונד

אינסטלטור יצאת צדיק מקצועי מוגדר כאחד שזמין עבורכם לכל תקלה בהתראת זמן קצרה, בעל יכולת לאבחן את התקלה לעומקה ולטפל בה באופן שלא יגרור נזק נוסף או עלות כספית גבוהה ממה שמקובל. החשיבות להגיע מהר לטיפול בתקלה היא גבוהה כיוון שנזילות או סתימות יכולות להשבית מקומות עבודה או את שגרת החיים בבית. הצורך בדרך כלל הוא מיידי כיוון שכל עוד התקלה היא קטנה היא אינה נראית לעין. אבל כשמדובר במשהו שיכול לגרור נזק כמו הצפה, עובש, או סתימה חמורה הצורך בטיפול מיידי הוא הכרחי. אינסטלטור מנוסה ידע לאבחן את הבעייה לעומקה כיוון שכפי שטיפול בהצפה באמצעות ניגוב הרצפה זה לא פיתרון אמיתי לבעייה כך גם פתיחת הסתימה באסלה למשל עלול להיות לא מספיק או רק פתרון זמני. לעיתים סתימה באסלה יכולה לנבוע מסתימה עמוקה יותר במערכת הביוב של הבניין או של כל הרחוב ועל האינסטלטור צריכה להיות היכולת לאבחן זאת. טיפול בבעיות צנרת יכול להיות מבוצע באופנים שונים, החל מהחלפת ברז פשוטה ועד לקידוח בקיר לצורך החלפת צינור. במקרים כאלו התיקון יכול להגיע לסכומי כסף גבוהים במיוחד ולכן על האינסטלטור מוטלת האחריות לבצע טיפולים דרסטיים שכאלה רק כשאין חלופה אחרת לכך. גם בתיקון תקלות פשוטות וגם בעבודות מסובכות וגדולות יותר האינסטלטור יכול לתמחר כמעט בכל סכום שיראה לו לנכון כיוון שאין חוקים מוגדרים לכך ובגלל הנואשות של הלקוחות לקבל טיפול מיידי ולחזור לשגרת חייהם.

עובדי אינסטלציה תחת קבלן

במוסדות גדולים כמו מפעלים, מבני ציבור ומועצות מקומיות נדרשות עבודות אינסטלציה מורכבות וגדולות יותר ולשם כך יש חברות קבלן המתמחות בסקטורים האלה ומציבות צוותים של אינסטלטורים לשיפוצים, תיקונים, החלפות ושדרוגים בצנרת ובמערכת הביוב. במקרים אלה, הקבלן האחראי על צוות העובדים רשאי להסמיך אותם לעבוד באינסטלציה בתנאי שברשותו רישיון ייעודי לכך ומתנהל פיקוח מצד שלישי על איכות ותקינות עבודת השרברבות.

גדילה לא צפוייה בחשבון המים יכולה להעיד על כך שיש נזילה בצנרת. במקרים כאלה חשוב לבצע מעקב אודות צריכת המים וניתן לבדוק בשעון המים אם הוא זז במהלך זמן שבו אף אחד אינו שוהה בבית וכל הברזים סגורים. במידה ויש תזוזה בשעון מומלץ לפנות לאינסטלטור מקצועי שיאבחן את הבעייה.

אם אתם מחפשים אינסטלטור בתל מונד אבל אינכם יודעים מה איכות השירות שלו ומה הם תחומי ההתמחות שלו, לרוב האינסטלטורים המוערכים היום יש אתר אינטרנט או המלצות באתרים שונים המדרגים בעלי מקצוע (לדוגמא גוגל מפות, מדרג ואיזי) ושם ניתן לצפות בתגובות, חוות דעת ומידע אודות אינסטלטורים באזורכם.

תפריט נגישות

× < class='eael-toc-title'>תוכן עניינים

אינסטלטור צדיק ובזמן.

השאירו פרטים או התקשרו ואחזור אליכם במהירות