טיפים למציאת אינסטלטור יצאת צדיק

מציאת אינסטלטור יצאת צדיק או בעל מקצוע טוב ואמין יכולה להיות משימה מאתגרת, במיוחד אם נתקלתם במקרה חירום שהטיפול בו לא סובל דיחוי. כדי להקל עליכם אספנו 7 טיפים למציאת שרברב טוב באזור מגוריכם, כך שלא תרוקנו את הכיסים ותקבלו מענה מקצועי, אמין ומהיר.

 

היתרונות במציאת אינסטלטור בעל מוניטין

אפילו דליפות קטנות עלולות לגרום לבזבוז מאות ליטרים של מים, ובזבוז של מים הוא בזבוז של משאב טבע יקר וגם של כסף. נזילות, קטנות ככל שיהיו, עלולות לגרום לנזק רב למבנה, ולכן חיוני שתמיד יהיה לכם טלפון של אינסטלטור מקצועי בחיוג המהיר.

מדוע אינסטלטור מקצועי שווה כל שקל?

  • הבנה טובה של צרכי האינסטלציה המקומיים.
  • זמינות והגעה תוך זמן קצר.
  • עצות לתחזוקה ושימור מערכת האינסטלציה.

 

כיצד למצוא אינסטלטור מקומי שאתה יכול לסמוך עליו

  • שאלו איש מקצוע או קבלן אחר – אם ביצעתם שיפוץ או שאתם מכירים איש מקצוע טוב, תוכלו תמיד לבקש המלצה על אינסטלטור יצאת צדיק שאפשר לסמוך עליו. אנשים בעסקי הבנייה והשיפוצים, כולל חשמלאים, ואפילו מעצבי גינות, לרוב מכירים אחד את השני ולפעמים עובדים יחד על פרויקטים מורכבים. אנשי מקצוע נהנים לעבוד עם אנשי מקצוע אחרים, כך שהם צפויים להמליץ ​​על מישהו אמין.

  • חפשו איש מקצוע ותיק ומנוסה – בחירה באינסטלטור עם ניסיון עדיף על פני מישהו שרק התחיל את דרכו בתחום. המשמעות של הניסיון היא היכרות עם מערכות שונות, עבודה בסביבות שונות ומיומנות טובה יותר.  אינסטלטור שיש לו וותק, יוכל לתת לכם יותר פתרונות יצירתיים וסביר שיכיר יותר סוגים של תקלות, גם כאלו שנדיר להיתקל בהן.

  • חפשו אחר קבלן מורשה בלבד – לא מעט אנשי מקצוע מציגים את עצמם כאינסטלטורים. אולם, לא כולם מחזיקים בתעודת מקצוע שמסמיכה אותם לעבוד באינסטלציה ורישיון מטעם משרד העבודה. כאשר אתם משוחחים עם איש מקצוע, אל תחששו לשאול אותו, ואם אתם מהססים באשר למידת האמינות שלו, בקשו ממנו לראות את ההסמכה שלו ומספר הרישיון שלו. 

  • חפשו המלצות באתרי אינטרנט – יש מספר אתרים גדולים בישראל שמציגים דירוגים והמלצות על אנשי מקצוע שןונים, ביניהם גם אינסטלטורים. באופן כללי, כדאי לבדוק ברשת ולחפש מידע על איש המקצוע שאתם שוקלים לשכור. דרך הפרופילים ברשתות החברתיות אפשר לדלות מידע שימושי שיסייע לכם לבחון האם ייתכן שאיתרתם אינסטלטור יצאת צדיק או חאפר יצאת מעיק.

  • השוו תעריפים – אתם יכולים לבקש מהאינסטלטור העת מחיר בטלפון. ברוב המקרים הוא ישאל מה הבעיה שבגינה אתם מזמינים אותו, ויוכל לתת לכם סדר גודל של מחיר. חלק מהאינסטלטורים גובים מחיר עבור הקריאה, זאת לפני שהחלו לטפל בבעיה. שימו לב, שתעריפים נמוכים מידי עלולים להוות סימן אזהרה, ולפעמים הזול יוצא הרבה יותר יקר. 

  • וודאו שהוא מגיש לכם דו"ח איתור נזילות – במקרים של נזילות ונזקי צנרת, האינסטלטור מגיש ללקוח דו"ח איתור נזילות, בו מפורטת התקלה, המקור לבעיה, הפתרונות שהוא מציע והצעת מחיר כללית. בדו"ח איתור הנזילות מפורטים כל הממצאים שהוא מצא, כולל תמונות של מצלמה טרמית או סיב אופטי וכדומה.

תיקון צינורות אינסטלציה

מקרה חירום בצנרת

לפעמים פשוט אין לכם זמן לחקור בקפידה את האינסטלטור שלכם, וכל מה שאתם צריכים זה פתרון מהיר לנזילה, אסלה שעולה על גדותיה, הצפה או כל בעיית אינסטלציה אחרת. במצבים אלו עליכם לתת לאינסטלטור מידע רלוונטי ולשאול אותו על אחריות מקצועית ועלויות גסות. בכל מקרה, על מנת להימנע ממצב של אי וודאות, כדאי שתמיד יהיה לכם איש מקצוע ברשימת אנשי הקשר. אם יש לכם מקרה חירום, והוא לא זמין להגיע, בקשו ממנו המלצה לאיש מקצוע אחר. 

 

כיצד להימנע מהונאות אינסטלציה נפוצות?

למרבה הצער, ישנם כמה שרברבים נוכלים או אפילו סתם רמאים בחוץ. כדי להימנע מהונאות אינסטלציה ולא ליפול קורבן לתרמית,  אנו ממליצים לשקול את ההנחיות הבאות:

  • בקשו זיהוי, הוכחת רישיון וביטוח.
  • בקשו כתובת חברה, מספר טלפון, דואר אלקטרוני ושעות פעילות.
  • אל תתנו כסף "מתחת לשולחן", ובקשו קבלה על כל תשלום שאתם משלמים.
  • אל תסמכו על שרברבים מדלת לדלת.
  • בקשו הצעת מחיר בכתב עם פרטים על העבודה.
  • לעולם אל תחתמו על מסמך ריק או חוזה מעורפל.

 

לסיכום

אינסטלטור יצאת צדיק הוא מישהו מקצועי, אמין ומסור למלאכתו. האיכות היא בעלת חשיבות עליונה עבור הנוחות והבטיחות שלכם ושל משפחתכם. קחו את הזמן לחקור ביסודיות את אנשי המקצוע בסביבתכם והיו מודעים לבחירתכם.

 




תפריט נגישות

×
תוכן עניינים

אינסטלטור צדיק ובזמן.

השאירו פרטים או התקשרו ואחזור אליכם במהירות